En burka blir *ägd i BBC intervju

Nu kan jag inte bakgrunden till denna historien men jag misstänker att denna burka kände sig diskriminerad för att hon inte fick jobb på en kristen skola för att hon bär burka. Burkor brukar av naturliga skäl känna sig diskriminerade så jag antar att det är därför hon blir intervjuad av BBC. Tydligen hade hon blivit lovad jobbet, men sen när det visade sig att hon var en burka så fick hon inte det.

Jag rekommenderar er att titta, för på slutet avslöjas hennes agenda som jag inte vill avslöja här. Denna agenda är hela grejen med kränkta burkor i västvärlden. Och det har ingenting med religion att göra, som info för de halalhippies som i sitt miserabla självhat tror det.

På engelska från youtube:

*ägd är ett uttryck som vi som spelar datorspel använder om någon som blir duktigt förnedrad av en skickligare spelare.

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 368 andra följare

