Scientologifobi

Jag är en mångfasetterad person, för visste ni att förutom att vara en ”islamofob” ”muslimofob” feminstofob, kristofob, och religionofob så lider jag av scientologifobi. Jag har dock ännu inte utvecklat någon judefobi, för den religionen är för mig okänd. Jag vet egentligen inte ett skit om den, men de två andra är ju kokade på spiken judendom så nog är jag latent judeofobiker också.

Jag menar har man en fobi så varför ska man nöja sig med bara en diagnos?

Del 2

2 svar to “Scientologifobi”

  1. tomsolna Says:

    Min lillebror var scientolog i många år och fick enorma skulder för att betala för dyra kurser. Många nära och kära borgade för hans lån ock sedan drabbades de…. Så jag har sett scientologin på nära håll i praktiken. De flesta av dina inlägg handlar om hur hemska Islam och muslimer är och därför kan man kalla det för fobi.

  2. Varg i Veum Says:

    Som du Tom kanske har märkt har jag liksom gammelmedia valt ut specifika kommenterarer (från dig) som jag plockat ut från spampapperskorgen. Kommentarer som jag anser vara relevanta för ämnet jag behandlar. Denna sajt är ingen demokrati, lika lite som gammelmedias kommetnarsfält, så jag tillåter bara dem (från dig) som jag anser inneha någon slags intellektuell styrka.

    Förklara för oss hur du anser att det inte är fobi att kritisera scientologi på samma sätt som islam. Jag ska tillåta ditt svar för världen att se vilken intellektuell kapacitet du besitter.


Kommentera

