Hallå twittervänstern. Islamofobernas ledare talar…

Jag tar härmed på mig rollen att vara sveriges ledande och mest betydelsefulla ”islamofob” Jag anser nämligen att extrem islam inte har någonting att tillföra ett, än så länge någorlunda, civiliserat land. Jag anser inte att i grunden förtryckande yttringar av islamism är förenligt med värdegrunden som sverige påstår sig stå för. Jag tror inte på att låtsas som om t.ex. en slöja i grunden inte står för en syn på kvinnan som ett sexobjekt. Den som påstår någonting annat kan inte sin koran och hadither. Den personen är full av okunnighet.

Att vara ”islamofob” är också svenskt för övrigt.

Så härmed förutsätter jag att media och såna som kallar sig antirasister hör med denna bloggen först om hur islamofobsverige ser på islam.

2 svar to “Hallå twittervänstern. Islamofobernas ledare talar…”

  1. Erik Says:

    Faktum är att slöjan fungerar alldeles utmärkt, jag har faktiskt aldrig varit i närheten av att vilja våldta någon med slöja. 1-0 till muslimerna.

  2. magda Says:

    Hej Erik! Misstänker att du har rätt men det säger mer om dig och Muhammed än om resten av samhället.
    Ska vi lyckas gå framåt är det impulsreglering som gäller. Att kunna uppskjuta belöningar är A och O i ett
    utvecklat samhälle.

    /M


Kommentera

