Islamofob? läs på om islam så att du fortsätter att vara okunnig och islamofob.

Jag fastnade framför Islam Q&A för att lära mig mer om islam så att jag blir ännu mer okunnig om islam så att islamofiler har rätt när de kallar såna som mig för ”islamofob”. Jag känner dock att jag inte förtjänar titeln ännu då jag fortfarande har kunskap om islam, men ju mer man läser om islam desto okunnigare (islamofobare brukar jag säga) blir man tydligen.

Som ni alla ickeislamofober redan vet så är ju islam en total ideologi för många, förmodligen majoriteten av alla muslimer. De låter imamer tolka koranen och den där profeten åt dem för livets alla små skrymslen.

Ta en sån sak som onani. Onanera sig själv är väldigt haram, extra haram är det tydligen under ramadan har jag inte lärt mig idag. Det gäller både män och kvinnor.

I den mest jämställda religionen av alla berättar dess uttolkare att en kvinna inte kan förvägra sin man sex när han känner för det (om hon inte har mens eller fysiskt sjuk,   och först då, behöver tydligen inte ens muslimska kvinnor ligga med sina män mot sin vilja) Gör hon det så kommer en speciell einsatzgruppe änglar och sätter sig vid hennes sängkant och förbannar henne hela natten. Det ni..

Om en man inte vill ha sex i världens mest jämställda religion så ska kvinnan ”prata ut” med mannen. Av någon anledning har Allah inte någon specialavdelning av änglar som sätter sig på mannens sängkant och vräker okvädningsord över honom. Men låt oss inte fästa oss vid såna oviktigheter i världens mest jämställda religion. Hon får inte tillfredsställa sig själv för att Allah, den där grejen som är allsmäktig vetdu, vet att kvinnan kommer att sluta låtsas som att hon gillar bli tvingad till sex när hon upptäcker att det är så mycket skönare utan mannen hon blivit tilldelad.

 

2 svar to “Islamofob? läs på om islam så att du fortsätter att vara okunnig och islamofob.”

  1. Pica pica Says:

    Ska jag vara riktigt ärlig här så tror jag att Mohammed och hans efterföljare lider av kvinnofobi och stor brist på självförtroende som virila män. Varför kvinnlig omskärelse? Varför absolut krav på kvinnans oskuld? Varför rätten att gifta sig med småflickor? Varför förbud mot kvinnlig onani? Varför blev det haram i Egypten för kvinnor att inhandla bananer och gurkor? De måste först delas av män.

    Islams påbud om att segregera kvinnor och män har skapat något onaturligt. Inte ens naturens lagar inom djurriket kan få dem att förstå samspelet. Att även män i muslimska länder behöver kvinnor minst lika mycket som kvinnorna behöver män.

  2. elina Says:

    Kanske är muslimska män oerhört rädda för kvinnor och speciellt för kvinnlig sexualitet?


Kommentera

