Jag är inte säker på att dumheten är på låtsas

Sanna Rayman problematiserar och synliggör knallkorkar: Låtsad dumhet är en tickande bomb.

Jag brukade också anklaga denna sortens individer som beskrivs i Sannas text för att låtsas vara dumma och inte förstå. Men ju längre tiden gått och jag faktiskt debatterat med folk från deras tankemiljö så är jag inte så säker längre.

Ett svar to “Jag är inte säker på att dumheten är på låtsas”

  1. Martin Says:

    Sanna Rayman citat: ”Nu är ju som tur är svenskarna mycket positiva till invandring”

    Rayman låtsas vara dum på precis samma sätt. Hon är bara slugare och försiktigare när hon gör det.


Kommentera

