Varg i Veum, rasisten

Noterar att mitt nick finns med över ”rasister” i AFAs databas.2013-12-13 12-30-51

Publicerat i antirasism. 6 Comments »

6 svar to “Varg i Veum, rasisten”

  1. Olli Rein Says:

    Nu steg du ytterligare i min aktning

  2. Pica pica Says:

    Hur får man reda på om man finns i registret?

    Jag har också försökt skriva under Opinion i min lokaltidning, både under nick-name och med mitt namn men den är så ”styrd” så det går inte att skriva om t ex invandring utan att bli refuserad. Nu försöker de täppa till ”hålet” sociala medier för att få tillbaka läsarna.

    Många blir nog förtryckta av dessa hot om uthängning och lägger ner. Då har vi tappat en del av vår yttrandefrihet.

  3. Cavatus Says:

    Då slog jag dig. Jag hade 3533 kommentarer! Vem har mest totalt? Hur får man upp en lista utan att blädda i sidhuvudet, som tar tid och är jobbigt?

  4. Varg i Veum Says:

    Pica pica klicka på vilket nick som helst så poppar det upp en ny sida och där har du sökfält där du kan söka på

  5. Varg i Veum Says:

    Aww..Olli tack 🙂 Jag har mailat researchgruppen och bett honom förklara hur han kommer fram till att jag är en rasist. Han uppmanade mig faktiskt i ett tweet. Han skulle ta det ”i tur och ordning”. Ska bli härligt, jag har länge frågat om definitionen, men ingen knallkork har ännu lyckats utan att snubbla på sina känslor och hänfalla åt dem istället för att lugnt och sansat förklara.

  6. oldman94 Says:

    jag é mé….kanske ett (o)väntat besök……kaffekannan är varm……


Kommentera

