SD-hatgruppen ”vi som börjar tröttna på alla inskränkta Sverigedemokrater”

*edit* 2013-12-31

Har idag upptäckt vem det är som är hataren på facebookgruppen. Han berättade på sin offentliga facebooksida att Exponerat hade outat honom. Jag har i hans hånfulla anda kallat honom ”grabben” i tron att det är en sedvanlig svensk halvfet medelålders vit vänstertomte från medelklassen. Det visar sig att det är ett litet barn, och som sådan inte har de mentala förmågorna att förstå bättre. Då blir det inte lika kul längre, som att sparka på en som ligger redan. Därför har jag tagit bort inlägget.

4 svar to “SD-hatgruppen ”vi som börjar tröttna på alla inskränkta Sverigedemokrater””

  1. Osynlige Mannen Says:

    Nej, du är inte förvånad över att din kommentar raderades.Då hade du inte tagit skärmdumpar. Lite som när extremvänstern skriver låtsas-nazi-kommentarer och snabbt som ögat tar skärmdump innan det raderas av moderator. Varför är vänstertomtarna mot fri debatt frågar du retoriskt. Tja, kan det handla om att de har otur när de tänker? Den hypotesen stärks åtminstone av min empiri.

  2. Varg i Veum Says:

    Nä, jag tog skärmdumpen direkt efter jag skrivit för jag kan såna där människor. De är så förutsägbara.

  3. Navigare Says:

    OT Har din stalker avlidit? Har inte sett hans djupsinnigheter på ett tag? Eller har du äntligen blockat honom?
    F ö har du naturligtvis helt rätt om vänsterrgruppernas förutsägbarhet. Just bristen på demokratiskt sinnelag är nog det mest utmärkande. Oliktänkande skall tystas med alla medel helt enkelt.

  4. Varg i Veum Says:

    @Navigare. Jag blockade honom då han inte roade mig längre. Från att ha gått från meningslösa oneliners till enstaviga ord så fann jag att han inte tillförde någonting.


Kommentera

