Vilka andra bloggar läser du?

Som återkommande läsare kanske noterat så har det blivit färre poster här på senare tid. Mycket beror på att det finns så många andra bloggar som tar upp de saker som jag skriver och jag är rädd att det bara blir upprepningar som ni läst på andra bloggar. Därför tänkte jag fråga om vilka andra bloggar ni läser minst lika ofta som min. De nämnda i undersökningen är de jag läser mest och får inspiration från.

3 svar to “Vilka andra bloggar läser du?”

  1. Freppe Rainfällt Says:

    Alla nationella sajters (120 st just nu) nyheter på en sida: http://www.kimmoa.se/rn/..

  2. Martin Says:

    Jo, kimmoa bestämmer vad jag läser, mer eller mindre.

  3. RikF Says:

    cornucopia.cornubot.se

    janmilld.wordpress.com

    therationalmale.com

    ramzpaul.com

    zerohedge.com

    http://heartiste.wordpress.com/

    Det är dem jag kommer på just nu…


Kommentera

