Jag är SMR:are enligt Henrik Arnstad

Arnstad sparkar helt vilt omkring sig i vanlig ordning. Kan nån ge honom valium eller nåt?

Tankar åt alla håll & kanter

Jag älskar att ha en blogg. Då har man möjligheten att bemöta påståenden man anser är lite dumma. Eller i fall som detta, klockrent bevis på hur en så kallad expert tappat kollen fullständigt. Jag pratar om allas vår Henrik Arnstad.

Många har lagt fram olika bevis mot denna historiker om saker han sagt som inte stämmer. Personligen har jag aldrig deltagit i någon sån hets mot honom utan helt enkelt låtit honom få pyssla med det han gör.

Idag publicerades dock en artkel av honom där han hävdar att det pågår massiva tillströmningar till SVP från SD. Jag vet att det finns några som lämnat för den mer radikala världen men det handlar definitivt inte om något massivt avhopp av nybildade fascister. Men men tänkte jag. Jag kan ju ha fel och bad honom att nämna vilka siffror det rör sig om.

aaaaa


Jag väntar på svar och under tiden…

View original post 114 fler ord

Kommentera

