Varför ska man ta sk ”antirasiter” på allvar?

Gudrun Schyman, som är en ”antirasist” gör en eftervalsanalys. Hon låter berätta att vi som röstade på SD ”inte bara kan ses som rasister” Läs urklippet nedan och se vad hon baserar sina föreställningar om andra människor på: 2014-09-24_10-49-38Inte undra på att såna som kallar sig antirasiter är så förvirrade och chockade över att SD växt med mer än  100% i valet.

Detta har nu upprepats så ofta genom åren så jag börjar faktiskt tro att det inte är vänsterpropaganda, jag börjar tro att människor som Schyman verkligen tror att SD och de som röstar på dem vill ”stänga gränserna och kasta ut alla som inte föddes här, alla som inte är vita och kristna”.

Varför i hela fridens namn skulle man ta såna människor på allvar?

Om någon läsare undrar varför jag är så sarkastisk och ironisk och kanske till och med elak så ofta, så beror det helt enkelt på just detta att dessa som kallar sig antirasister inte går att ta på allvar med tanke på denna sortens irrationella vanföreställningar som de lider av.

Det är inte snyggt, men i detta fallet gillar jag att sparka på makten som ligger redan, av någon anledning som jag inte känner till och får ta upp med min terapeut.

 

Kommentera

