”Rasistiska” sidor normen inte vill du ska besöka för att bilda dig en egen uppfattning.

2014-12-15 11-54-13

Lite kränkt är jag eftersom min blogg inte är medräknad trots att twittervänstern anser att jag är rasist. Särskilt då jag är den enda i Sverige som erkänner att jag är en ”rasist” (en sk ”kulturrasist” har jag fått lära mig)

 

Tobbes Medieblogg

4 svar to “”Rasistiska” sidor normen inte vill du ska besöka för att bilda dig en egen uppfattning.”

  1. Pica pica Says:

    Ska vi göra en lista över ”lovliga” sidor kanske. Sidor som är helt PK utan någon objektiv, sanningsenlig information….

  2. Ratatosk Says:

    Varför inte klippa ut Realisten, som har lagt ner sin verksamhet, och klistra in Varg i Veum i stället?
    Det förvånar mig för övrigt att de inte nämner sidorna med riktig nazistpropaganda, men syftet med ”Rasistiska sidor …” kanske inte är att få folk att hålla sig borta från sidorna, utan faktiskt gå in på dem och läsa vad som skrivs.

  3. Varg i Veum Says:

    En bra idé Ratatosk. Är nu inte så bra på klippa o klistra men ska göra ett försök när jag kommer hem🙂

  4. Argus Says:

    Bra att de hjälper människor som fastnat i latringroparna Expressen och Aftonbladet att finna sanningen.


Kommentera

