Jag är inte svensk, so what?

Gammelmedia fortsätter sin barnsliga propaganda mot Sverigedemokraterna. Senaste varianten är återuppväckandet av pseudofrågan om vem som är svensk eller inte efter att Björn Söder uttryckt en åsikt. Söder har av nån anledning gått med på en intervju med SD-hataren Niklas Orrenius. Han måste insett vad som komma skulle.

Av någon anledning anser PK-etablissemanget att det är fult att inte vara svensk. Varför? Jag är svensk medborgare men jag är inte svensk och skäms inte ett dugg för det.  En del av mina vänner och bekanta betraktar mig som svensk eftersom jag ”är som dom”. Många fler gör det inte. Skulle det vara något problem? Varifrån kommer besattheten hos PK om att alla måste vara och känna sig som svenskar? Vem vill förknippas med alla ”svenska” muslimska halalslaktare som åker till Syrien? Vem vill förknippas med kommunisterna Schyman och Dimarca liksom?

Läs vad ännu en invandrare anser om att påtvingas en identiet av PK

Kommentera

