White flight från invandrarskolor.

Tack vare den fenomenalt irrationella massinvandringspolitiken som Sverige är utsatt för så är dessa rapporter om ”White flight” inte förvånande på något sätt. Det är det enda sättet att skydda sig mot mångkultur (fast i själva fallet är det grupper från MENA som dominerar så det blir i princip monokultur) Dessa skolor blir som sagt invandrarskolor och invandrarungarna får aldrig en ärlig chans. När det blir ”för många” invandrare så flyr de som kan, invandrare som som svenskar (och ja, där är majoriteten förmodligen PK-svenskar, de där 87% ni vet). Ingen gillar detta resultat som endast existerar pga. förd invandringspolitik, inte ”rasism” och ”främlingsfientlighet” som PK ständigt försöker skylla sina egna misslyckanden med massinvandringen på.

Tokig är den förälder som inte gör allt för att dennes barn ska få en bra start i livet.

Man kan inte låta invandrarelever från avlägsna kulturer var i majoritet i en skola. Ingen integration kommer att uppstå då. Svenskar och andra representanter för den norm och kultur som råder här måste vara i majoritet. Jag anser att antalet ska styras utefter socialpsykologiska kriterier, inte nåt känsloflum. Socialpsykologerna kan nog hitta en fungerande ratio, men jag tänker mig att typ max 5% ointegrerade invandrare och resten svenskar (och i dem räknar jag integrerade invandrare) i en skola. Då skulle inte alla önska att de var någon annanstans. Invandrarbarnen skulle lära sig ordentlig svenska och skulle kunna gå i skolan på samma villkor. När de integrerade får ”dominera” med sin norm så anpassar sig barnen till den istället för att de skapar en invandrarnorm i en skola med majoriteten invandrare från främmande kulturer. Med dagens politik så skapar man medvetet (jag tror faktiskt inte politiker är dumma i huvudet) ett utanförskap med den bisarra fantasin om ”multikultur”. Jag finner det obegripligt, samtidigt som PK i nästa andetag kommer med vad som inte kan ses annat som floskler om ”allas lika ”värde”.

Jag säger det igen: Dagens problem med integration beror inte på ”rasism” och ”främlingsfientlighet” utan på politiken.

3 svar to “White flight från invandrarskolor.”

  1. Two Different Shoes On Says:

    Politiskt problem, inte mitt. De har ordnat de, då får de fixa det.
    Sverige tillhör ju invandrarna, så låt dem förstöra det tills inbördeskriget kommer, för det lär de göra.
    Hoppas inte SÄPO (regeringspolisen) kommer och arresterar mig för dessa ord.

  2. Anton Says:

    Även om de utgör så lite som 5% så kommer de att vara ett problem i skolan. Jag vet, för jag växte upp i en sådan skola och de var ett stort problem.

  3. Verkligheten i Sverige Says:

    Här ovanför finns en referens till den nya säkerhetspolisen. Jag menar att vi har all anledning att vara vaksamma inför denna nya polisorganisation. Den styrs inte längre via Justitiedepartementet utan ligger helt under Regeringskansliet och Statsministern. Det nya Säpo är alltså inte en polismyndighet i egentlig mening utan har blivit en politisk organisation med polisens befogenheter att trakassera, arrestera och beskjuta allmänheten. Den närmaste liknelsen är Stasi, Gestapo och KGB. Vi har fått en svensk våldsorganisation som svarar enbart inför Statsministern. Varför såg ingen som bevakar lagstiftningen att detta var på väg?


Kommentera

