Vad har muslimska terrorister gemensamt?

Vänstertidningen ETC har en sedvanlig stigmatiserande artikel om män. Denna gången att ”extremisten är en man” det har de flesta våldsvänliga gemensamt. Alltså är det någonting i ”mansrollen” som måste dissekeras för att komma till rätta med detta ”mansproblem” Hur kommer det sig att det i de allra flesta fall är ”män” som står för våldet? Vad gör ”män” benägna till våld? Varför är inte kvinnor lika benägna till våld?

När någon frågar vad i islam det är som gör att det föder så många terrorister blir det ett jävla liv på alla hens i vänsterfåran. ”Men vadå? Är du islamofob eller? Detta är inte ett problem för islam eftersom ”de allra flesta” muslimer inte är extremister som halalslaktar oskyldiga bara för att deras profet gjorde det”

Vad finns mer att säga om vänsterhyckleriet?

Ett svar to “Vad har muslimska terrorister gemensamt?”

  1. Erik Says:

    Jag börjar nästan känna mig bekväm och lite stolt över att vara en medelklassig, bilkörande, heterosexuell, liberal, köttätande, sekulär, medelålders vit man.

    Alla vänder sig till mig, vill att jag skall ange riktningen för tillvaron, lyssnar uppenbarligen på mig, vill framförallt bo i mitt land (gäller både kvinnor och muslimer), sätter mig på piedestal och beter sig rent allmänt som att de beundrar mig svårt.

    Är jag verkligen så bra?


Kommentera

