Reportaget om extremvänsterns registreringsorgan som stoppades publiceras – UPPDATERAT-

Dagens Samhälle publicerar reportaget som tidningen FOKUS inte vågade publicera. Förmodligen pga. våldskapitalet som extremvänstern sitter på. Dock går reportern inte närmare in på Martin Fredrikssons misshandedom där han med ett järnrö(!) misshandlade en kille som han uppfattade som ”nazist”. 2015-03-19_07-08-07 Läs resten på Dagens Samhälle

Uppdaterat: Nu är vänsterextremen Martin kränkt eftersom hans mörka förflutna hunnit i kapp honom, och påstår att det finns ”många felaktigheter” och funderar på att anmäla Dagens Samhälle. Om Martin nu inte är involverad i Researchgruppen, varför står han kvar som ”ansvarig utgivare”? Han ska ju vara sånt datasnille så han bör i rimlighetens namn fattat att ta bort sig själv från sidan så fort han slutade? Så om granskaren av Researchgruppen har fel i den delen så är det ursäktat pga. detta, om det nu bara inte är påhitt från Martins sida förstås?

Uppdaterat 2. Journalisten lägger ut källorna som Martin påstår inte finns http://olasandstig.se/kallorna-till-reportaget-om-researchgruppen/

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

%d bloggare gillar detta: