Varför anonymitet?

Om du inte orkar läsa allt jag skrivit nedan så är anledningen till att jag väljer att vara så anonym som jag är förmögen till att jag inte vill bli arbetslös pga. åsiktsförtrycket som jag upplever finns i Sverige.

Jag är betraktad som en ”nazist” och ”fascist” av twittervänstern och gammelmedia så hyllade personligheter som Henrik Arnstad (som blockat mitt nick på alla sociala medier. Han kan inte bemöta mina för honom obekväma och störande – åsikter –  intellektuellt, därför är jag ”farlig” för honom. Sen att jag följer hans för mig trams och infantila känslobaserade barnsligheter genom ett annat nick tror han betyder att han blockat mig från att synliggöra hans vänsterpopulistiska hycklande och mer eller mindre förvirrade slutsatser om ”fascism”, ”rasism” och ”nazism”. Han bör nog prata med sina vänner i vänsterextrema ”Researchgruppen” som faktiskt verkar kunna detta med hur internet fungerar innan han ägnar sig åt så infantila, smått efterblivna, aktiviteter som att blocka alla de han blockat)

Jag är alltså en ”nazist” som vill utrota alla som inte är som jag enligt denna människa som är gammelmedias gunstling, och därmed av hans fårskock som följer honom (och inte säger emot det han deklarerar överallt, där han kommer åt tack vare det hycklande politiska läget i Sverige naturligtvis)

Är det självvalt eller är det ”omständigheter” som tvingat mig till att vara anonym? ”Omständigheterna” har förvisso tvingat mig att vara anonym för alla (utom våldsförhärligande vänsterextrema Researchgruppens individer förstås som lyckats hitta en av alla gmailadresser som jag angivit i disquz som de hackade och därigenom ”vet” vem jag är 😉 ) men jag har själv som individ valt anonymiteten, av rent egoistiska skäl.

Ja, jag är en egoist i så motto att att jag inte är beredd att förlora min inkomst pga. mina åsikter endast. Ska jag förlora mitt jobb så är det pga. att jag är inkompetent för jobbet, inte för att makten anser att jag har för dem obehagliga och störande åsikter som jag är intelligent nog att inte blanda ihop med min profession.

Tro det eller ej alla kommunister som läser detta, men jag har med dem vars kultur och bakgrund jag kritiserar att göra med varje dag. Jag har faktiskt förmågan att ha flera tankar i huvudet samtidigt, vilket ni inte av alla synliga bevis i verkligheten inte har. Jag kan skilja på individer och ideologi/religion, trots att jag tvingats anpassa mig till islams bisarra yttringar rent professionellt och i verkligheten (som aldrig skulle accepterats på koncernnivå om det handlat om kristna). De individer som krävt egna rum för sin ”religionsutövning” har fått det utan att jag har hindrat dem, trots att jag har makten genom den teknik som jag ansvarar för att inte tillåta dem att utöva sina bisarra och för normala människor märkliga och för tänkande nomala människor stötande ritualer. Jag anser nämligen att det inte är min uppgift, eller min agendas snarare, att hindra dessa få individer som tvingar företaget jag arbetar för att anpassa sig till deras religiösa trams.

Jag skulle, genom teknikaliteter, kunna hindra de i detta fallet 4 individer det handlar om, att utnyttja sin ”religionsfrihet” vilket är detsamma som att tvinga ett företag att ta på sig onödiga kostnader genom att färdigställa ett rum för deras bisarra version av Islams skull. Men det skulle inte inte göra någonting i sak. Dessa fyra stackare är bara fyra stackare som är hjärntvättade individer som inte fattar bättre och inga som jag vill förstöra för, eftersom de är små individer. De är små människor som inte vet bättre eftersom de valt att inte tänka trots att de sökt sig till ett land som byggts upp av logiskt tänkande snarare än religiöst vansinne. Det är ingenting som gynnar mig och min ”agenda” om att försöka stoppa islamiseringen av det civiliserade samhället. De är bara små människor som inte vet bättre helt enkelt. Det skulle inte göra någon större nytta emot fånerierna som makten försöker tvinga på folket.

Skulle den extrema våldsvänstern i form av Researchgruppen kunna hitta min identiet trots mina, förvisso i sammanhanget amatörmässiga, försökatt dölja mig så skulle jag naturligtvis få sparken från det företag jag konsulterar för. För de vill naturligtvis inte hamna i maktens försök att stigmatisera företag och rensa bort obehagliga röster i sociala medier. Därför väljer jag att vara anonym.

Men vem vet, jag kanske släpper lite på säkerheten nu när vänstern, som har makten över borgarna i Sverige idag genom DÖ-överenskommelsen, utlovat högre ersättning de första 100 dagarna av arbetslöshet? Nu kommer jag att få nästan 80% av det jag tjänar idag. Kanske jag tar detta i beaktande i mina, enligt kommunister, fortsatta ”hat” -kommentarer på nätet? Jag är nämligen inte bara aktiv här på bloggen, utan mestadels i kommentarfälten i de gammelmedia som fortfarande har lite stake och någon slags föreställning om att inte böja sig framåt och ta den i tvåan när det gäller yttranden som inte passar normen, och på facebook och twitter. Fast facebook har, med allra största säkerhet efter anmälningar från diverse kommunistiska vänsterpatrask, tvingat mig att byta nick till ”Peter Sune Persson” istället för ”Varg i Veum” ett spontant nick som jag kom på i hastigheten efter att blivit konfronterad med Facebooks hycklande. Facebook tycks leva i den irrationella barnsliga föreställningen att om man bara anger ett namn som låter som ett namn som vänsterstollarna inte ifrågasätter så är man identifierad.

Ett svar to “Varför anonymitet?”

  1. rostaratt (@rostaratt) Says:

    Av många tyder det på ett medialt Svenskfientligt vansinne,vänstervriden politik,vänstervridna tidningar.Vilket är aningen märkligt,eftersom vi alla oavsett ursprung bor i detta land.(Ingen av alla) vill vare sig ha antirasister eller för den delen motsatsen.
    Stå på dig du,rätt och riktigt för demokratin,dock i väl ton.
    Åsikter/publiceringar måste ses ur alla perspektiv,oavsett Vänster eller för den delen Höger,i annat fall kan vi aldrig få rätsida på och för landet som sådant.Det gäller ovsett etnicitet/bakgrund/tycke/smak.
    Att nu media med mera vinklar publiceringarna istället för att ta till sig dem är rent ut sagt förkastligt.Vilken ekvation?ponera,det går inte lösa bostadsbrist/arbetslösa genom att importera densamma,än tydligt när den bevisligen progredierar,likväl som att särskilja vä hö
    Vilket både resulterar i att alla drabbas,inklusive Vänstern.


Kommentera

