”Nya svenskar” kanske inte känner sig välkomna….

Jag är en sk ”islamofob”, fast jag har ingen irrationell rädsla för islam. Den eventuella ”rädsla” jag har är faktabaserad. Så jag skulle vilja påstå att jag inte är psykiskt sjuk i klinisk mening. Jag är ibland benämnd som ”främlingsfientlig” dvs. att jag skulle vara fientlig mot främlingar för att jag uttryckt att massinvandringspolitiken är irrationell och känslostyrd. Jag håller inte med i den beskrivningen heller då jag aldrig är fientlig mot människor jag möter. Helt enkelt för att de allra flesta inte är fientliga mot mig, främlingar lika väl som dem som jag känner.

Men vad ska man säga om denna sortens, med allra största säkerhet etniska svenskar, människor. Som har sån irrationell skräck för vad de i sina sjuka fördomar om invandrare fantiserar om att ”nya svenskar” tycker? Försvarsmakten får inte vara med i nationaldagsfirandet på samma plats för att, ja läs själva och förundras.

2015-04-10 11-46-18

Jag hoppas att detta är nåt nazistiskt propagandaknep, men sannolikheten för det är väldigt liten, för dessa virrpannor har visat upp sina fula trynen förr. Detta ÄR Sverige idag.

Publicerat i antirasism. 3 Comments »

3 svar to “”Nya svenskar” kanske inte känner sig välkomna….”

  1. Argus Says:

    När man intalar sig att vansinnet har nått sin topp kommer hela tiden nya överraskningar.

  2. Pica pica Says:

    Vargen behöver inte skrämmas för jag är redan rädd. Iofs vet jag om en del som behöver väckas.

  3. Aftonbladets drama queen Karin Pettersson | Varg i Veum Says:

    […] ”Nya svenskar” kanske inte känner sig välkomna…. […]


Kommentera

