Hej, vet ni vad? Man KAN lämna islam! Så länge man håller käft om det…

I klippet ser vi nån radikal muslim som heter ”kamal el-mekki”  berätta att en muslim visst kan lämna islam, en muslim kan till och med hyckla och låtsas vara muslim så länge han inte talar om det för någon. Enligt den här muslimen så kan sk ”lärda” prata med avfällingen och ”förklara” att Islam är sant. De kan till och med hota med svärd för att han inte ska tala om för andra att han inte tror på amsagorna längre. Anledningen till att islam är så hatisk mot avfällingar är att denna sortens muslimer tänker att det här med att bli kuffar kommer att sprida sig om de ostraffat lämnar islam.

Snacka om att en religion och dess följare har dåligt självförtroende. Hade jag varit den där allah så hade jag pissat på såna undersåtar som är så rädda för avfällingar. Helt klart så tror man inte tillräckligt mycket på fantasin om man känner sig hotad av att någon offentligt deklarerar att han inte är muslim längre.

Denna radikala muslim är för övrigt inbjuden till Rinkeby för att sprida sin perversa människosyn som han får av islam bland ”normala” muslimer.

2015-06-12_19-05-19

3 svar to “Hej, vet ni vad? Man KAN lämna islam! Så länge man håller käft om det…”

  1. Elaka gubben. Says:

    http://www.friatider.se/karlsson-om-sds-nya-inriktning
    Detta är enligt min mening djupt oroande.Håller vi på att få ett åttonde kommunistparti?

  2. Varg i Veum Says:

    Nu kan jag inte läsa artikeln som FT hänvisar till då den är bakom betalvägg, men i FTs artikel tycker jag det framgår att minska invandringen är inte en fråga som de har gett upp. Fria Tider är mycket bra på många sätt, de är proffs på att vinkla nyheter utefter sin agenda, och det tycker jag mig se i denna artikel, de övertolkar medvetet. Inget fel i det, de synliggör genom sin teknik hur gammelmedia vinklar på exakt samma sätt, de vinklar dock oftast de nyheter som gammelmedia aldrig skulle få för sig att vinkla negativt.

    Vi får inte glömma att media och bloggar är propagandaverktyg som är till för att forma åsikter hos massan.

    MEN, om det nu skulle visa sig att SD börjar slicka sjuklöverns röv så kommer de att åka ut illa kvickt. Det värsta som skulle kunna hända är att sjuklövern börjar ge SD inflytande, på andra saker än massinvandringspolitiken, för att ”köpa” dem. Men det är jag inte så orolig för eftersom Sveriges politik och debattklimat är så känslobaserad och irrationell så det skulle skapa upplopp hos kommunisterna om sjuklövern försökte sig på det.

  3. Elaka gubben. Says:

    Jag har kollat smålandsposten och där är artikeln också bakom betalvägg.
    Jag är av naturen pesimist,vilket oftast brukar visa sig vara riktigt.
    Jag hoppas verkligen att du har rätt för SD.är sista hoppet om det inte
    redan nu är för sent.


Kommentera

