Svensk ”anti” rasism.

Det finns säkert en och annan som råkat halka in på denna blogg som undrar varför jag, en till synes fullvuxen människa, ägnar så mycket tid åt en ”hatblogg”.

Jag skulle kunna skriva en lång utläggning om det, men jag tror att inte så många är så intresserade av det i dessa internettiders tidevarv där allt ska förklaras på 140 tecken.

Så jag väljer att lita på läsarens intelligens och publicerar en skärmdump av varför jag bloggar. Det kan förvisso vara oklart för vissa som inte förstår skärmdumpen, men jag lovar att förklara i kommentarsfältet för den som inte förstår.

2015-11-06_21-43-02

Denna ”Lovisa Loan Sundman” är då en makthavare inom den antirasistiska sfären, för den som till äventyrs inte känner till denna vänsterkändis.

Publicerat i kontrarasism. 1 Comment »

Ett svar to “Svensk ”anti” rasism.”

  1. Svensk lösen Says:

    Det är något egendomligt med bilderna som poppar upp när man söker på hennes(?) namn. Är Sundman och Dagerlind släkt??


Kommentera

