Ett decennium senare

Jag började blogga mot massinvandringen och det vansinniga multikulturella experimentet för 10 år sen. (Jag hade en annan blogg på blogspot innan denna) Innan jag fick upp ögonen så brydde jag mig föga om invandringen (har bott i Södertälje sen 1980) men till slut kunde man inte blunda längre.

Det som fick igång mig var egentligen inte invandrare i sig utan det samhälle som det multikulturella experimentet skapade. Det som ”skrämde” mig till att börja blogga var förvandlingen hos etniska svenskar i min närhet. Den närmaste liknelse jag kan komma på är ”zombifiering” För första gången såg jag på nära håll hur makten påverkade människor i min närhet.

Det jag noterar när jag ser tillbaka är att PKs och vänsterns, stigmatierings- och hatkampanjer kapitalt misslyckats. Många fler svenskar har fått upp ögonen för det multikulturella experimentets misslyckande. Som bevis behöver man bara ta det faktum att de allra mest hatade människorna i Sverige röstats in i riksdagen. Större nederlag kan man väl knappt föreställa sig?

Jag vill gärna tro att min lilla blogg har haft en del i detta. Inte minst för att jag inte vill kännas vid att all den tid jag lagt ner på den varit bortkastad 🙂

Så tack alla ni som stått ut med harangerna och faktiskt medvetet klickat in på min blogg.

Ett svar to “Ett decennium senare”

  1. carl Says:

    Det är så roligt att se och läsa ”alla” bloggar som kämpar för ett normalt Sverige, även om jag personligen inte tror att så blir fallet.


Kommentera

