Kors i taket, alla muslimer är inte goda, migrationsverket? Islamofobi?

Muslimer som hatar och trakasserar människor bara för att de är kristna får som bekant inga som helst problem med permanent uppehållstillstånd i Sverige. Migrationsverket har mer eller mindre ignorerat problemet på flyktingförläggningarna där kristna tvingas utsättas för dessa muslimer, ett påstått fåtal, men ändå.

Migrationsverket har inte velat skydda kristna eftersom hela situationen med muslimer som hatar och trakasserar andra inte passar in i migrationsverkets (eller sjuklöverns) bisarra föreställningsvärld. I den världbild som råder på hos dessa människor är alla människor, särskilt alla muslimer, jättegoda och offren inbillar sig säkert bara att de blir trakasserade.

……I detta refererar han till den nyligen hållna riksdagsdebatten i frågan, och hur en huvudinvändning mot kristna asylboenden är att segregerade boenden baserade på religion eller etnicitet skulle upplevas som ett stort misslyckande givet Sveriges principer och värderingar.

Alltså; totalt verklighetsfrånvänd föreställning, fantasi om människan, styr migrationsverkets ignorans.

Men vi ska väl vara glada för de kristnas skull över att Nuri Kinos långvariga kampanj, som han stått fenomenalt ensam i när det kommer till kollegor och politiker, gett resultat. På pappret i alla fall. Även om man nu ämnar göra som PK-Sverige i princip alltid gör med alla mobbare: belönar dem genom att flytta offren. Mobbarna får som de vill utan några som helst konsekvenser för dem. Det sätter ju bilden om hur Sverige fungerar för mobbarna, och de kommer säkert att bli bättre människor när de upptäckt att de kan bete sig som hemma även här.

2 svar to “Kors i taket, alla muslimer är inte goda, migrationsverket? Islamofobi?”

  1. Erik Says:

    Det kallas för mångkultur och är precis det som de har flytt från.

    Oj, vad konstigt det blev.

  2. Arn Heldin Says:

    Jag satt i Terminal-B i Bryssel på flygplatsen, jag drack, jag åt och jag vilade. Sedan reste jag mig upp och åkte hem till mitt nya land – Polen, och min familj. Sedan small det! 35 dog, men jag lever och jag andas och – Varför? Jag reser till Bryssel igen om två veckor för att visa min respekt, säga förlåt att jag lever och att de dog och för att be till Gud och fråga – Varför? Jag lade ner mitt hat mot islam, jag ändrade mig och blev bättre tyckte jag. Men efter Bryssel och att bomben small exakt där jag satt, tack men där är det bara bra! Nu ska jag viga mitt liv åt att så gott jag kan bekämpa en ondska som nära nog slet mig i 231 bitar.

    Watch out Islam – Karma is a motherfucker!


Kommentera

