Tack och hej.

*edit 2016-07-22*
Jag hade inte nerver nog att hålla mig borta från facebook o twitter, så där blir jag nog kvar. Men bloggandet tog lite för lång tid. Vad jag däremot kan rekommendera istället för min blogg är ”Tobbes medieblogg” för dem som till äventyrs inte känner till den redan. Jag har haft samma inriktning som han; dvs. kommentera stolligheter i PK-sfären. Skillnaden är att Tobbe gör det på så mycket elegantare och intelligentare sätt.
Klicka över dit: Tobbes Medieblogg.

Då har det blivit dags att säga tack och adjö här på bloggen, facebook och twitter. Jag har bloggat osv. i snart 10 år men har tröttnat helt enkelt.  Hade aldrig kunnat föreställa mig över en halv miljon besök på bloggen och så många ”vänner” på FB o twitter. Lite bekräftelsebegär har man ju och det är lite svårt för egot att sluta. Tänk om jag kan komma upp till en miljon besök?🙂

Men det får räcka så, jag tror jag har sagt det jag ville säga. Resten blir bara upprepningar av det jag sagt flera gånger redan.

Tack alla ni som läst min blogg och inlägg.

8 svar to “Tack och hej.”

  1. Henning Helen Says:

    Tråkigt att du försvinner, det du skriver, kommenterar och delar är alltid klokt och med viss humor och självdistans! You shall be missed!😉

  2. Axel Says:

    Kommer att sakna dina inlägg ! Efter ett tag är du nog tillbaka, hoppas vi.

  3. Cavatus Says:

    Åh, vad tråkigt. Bloggade själv i ett antal år men kände mig uttömd och inriktade mig på flygbladskampanjen istället. Du har varit ihärdigare och alltid läsvärd. Tack för de åren du delat med dig av dina tankar.

  4. Joy Says:

    Tack! Det har varit en glädje att läsa dina tankar och åsikter och få ta del av en sann sverigeväns visdom. Som kristen, gammelfeminist och kvinna har jag känt stöd, något jag ofta saknar i debatten som förs.

    Ett förslag för att hålla skrivklådan igång, kommentera ofta hos andra. Då får vi som saknar dig ta del av dagens alster🙂 Ska följa dina tweet så gott jag kan, begriper mig knappt på det där. Ha det gott nu!🙂

  5. Argus Says:

    Tobbes mediablogg är också bra men behandlar något annorlunda saker och vad gäller min herres elegans eller ej så törs jag nog mig på att säga att den troligen når högre nivåer än vad vi genomsnittliga läsare gör. Samma sak med den kognitiva förmågan.

    Varför inte lägga ut inläggen från Facebook och Twitter för oss som inte har vadarstövlar. Jag tänker då främst på Twitter i vars vänstersörja jag aldrig skulle ge mig frivilligt ut i.

    Slutligen; varför nu när det verkar som att mycket börjar gå åt rätt håll?

  6. Blodsven Says:

    Tack för den tid som varit, och lycka till med vad du nu har i kikarn….

  7. Varg i Veum Says:

    Argus, en del av anledningen är just att det börjar gå åt rätt håll. Sossarna har skärpt massinvandringspolitiken något och det verkar som det inte har avsikt att återgå till den vansinniga politiken.

    Politiken ifrågasätts ganska hårt av många opinionsbildare nuförtiden, det är en kraftig omsvängning mot förut. Känns lite som jag inte behövs längre. Det jag tidigare sagt på bloggen sägs nu på ledarsidor.

  8. Varg i Veum Says:

    Tack för de fina orden Joy, jag kunde tyvärr inte hålla mig helt borta från att kommentera dumheter som fortfarande florerar i media så jag finns på Facebook med det originella namnet ”Peter Sune Person” som jag tog efter att Facebook fick för sig att ”Varg i Veum” inte var mitt riktiga namn och trodde att jag skulle använda det istället. De inläggen går automatiskt till twitter.


Kommentera

