Asch… jag reagerade med känslor :/

Skrev nyss ett långt inlägg om Nima Dervish och hur han beslutat att inte kritisera Islam pga hot. Såg att någon på twitter länkade till den här posten på hans blogg och jag reagerade med just den ryggmärgen jag beskyller vänstern använda som sin ledstjärna. Efter att jag skrivit den och publicerat såg jag att det var ett fem år gammalt inlägg. Och Nima har med oförtruten styrka försökt bringa ljus till Sverige ifråga om muslimska fundamentalister och den religionens stolligheter sen dess, så han har inte tystnat så som jag trodde.

Jag misstänker att en del kommer till denna blogg för att de prenumerar på mina inlägg och för att länken låg på twitter ett tag. Jag har tagit bort texten efter att jag upptäckte mitt misstag. Ber om ursäkt. Men jag rekommenderar att ta tillfället i akt att läsa hans blogg. Han är en av de få som kan hålla flera tankar i huvudet samtidigt i den svenska debatten. Håller kanske inte med exakt allt han säger, men jag gillar hans sätt att tänka.

5 svar to “Asch… jag reagerade med känslor :/”

  1. jocke Says:

    äsch…vargen slog sig på tummen igen!
    saken gäller våra egna fundamentalister, renlärda kristna vs. dom som följer martin luther. vargen är svensk in i märgen genom att alltid fokusera på andra länder, människor och religioner och samtidigt tiga om orättvisorna i sverige. martin luthers lära får oss nu att arbeta till 75 års ålder, detta för att fundamentalisterna skall kunna gå hem då dom är 50 år fyllda. tydligt är, att den jesus, som fundamentalisterna tillhör är mera givmild än den, som vi har fått i arv. på vad sätt muslimerna har att göra med denna sak har jag svårt att förstå. käre varg–sköt dig själv och skit i andra! tydligt är, att bomblasterna, som vi tömde över libyen, hade vi kunnat spara åt andra.

  2. Varg i Veum Says:

    Hörrududu jag är inte svensk jag är finsk.

  3. jocke Says:

    utöver antalet centiliter absolut renat så är skillnaden inte stor

  4. Varg i Veum Says:

    Då vet du inte mycket gosse, och dina förvirrade inlägg får en naturlig förklaring;)

  5. jocke Says:

    om du säger det, så är det väl så


Lämna en kommentar